Nomdedéu: “Felicitem PP i PSOE per canviar de postura. Els primers per passar de demanar el tancament temporal al definitiu. Els segons per passar de donar suport al Castor a demanar-ne el desmantellament”.

El portaveu de Compromís recorda que el BLOC-Compromís de Vinaròs va ser l’únic partit que va votar en contra del Castor des del primer moment, davant del suport del PSOE i l’abstenció “còmplice” del PP.

El portaveu de Compromís en la Diputació de Castelló, Enric Nomdedéu, s’ha felicitat per aconseguir que tots els grups de la corporació provincial donen suport a la moció presentada per Compromís per a aconseguir el “desmantellament definitiu del Castor”.

Nomdedéu ha manifestat que “estem molt satisfets perquè fa només tres mesos varem aconseguir que la Diputació es posicionara en contra del fracking i ara hem aconseguit que el PSOE passe de donar suport al Castor a rebutjar-lo i que el PP passe de demanar el tancament temporal del Castor a sumar-se a l’exigència del tancament definitiu”.

Així mateix, Nomdedéu ha lamentat que durant el ple, PP i PSOE centraren els seus discursos a acusar-se mútuament de ser els responsables d’impulsar el projecte “en un debat de ‘i tu més‘”. En este sentit, el portaveu de Compromís ha recordat que va ser el BLOC-Compromís l’únic partit de Vinaròs que es va oposar des del primer moment i en solitari al projecte de depòsit gasista.

A més, s’ha felicitat per aconseguir que, a través d’una moció de Compromís, que “la resta de grups de la Diputació se sumen a la proposta de prioritzar la seguretat de les persones davant de la busqueda de rèdit polític”.