Morera: “Quan els professionals treballen amb llibertat, l’audiència creix”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, que va participar ahir en un debat plural a NOU, ha animat als treballadors i treballadores de RTVV, “a continuar treballant com ho estan fent, perquè s’ha demostrat que quan els professionals treballen amb llibertat, l’audiència creix i quan no existeixen caps, comissaris polítics i personatges indesitjables que volen marcar l’agenda, RTVV es converteix en una radiotelevisió que dóna veu a tota la societat i per això tota la societat li dóna suport”.

Morera ha fet estes declaracions hui, després de la compareixença del vicepresident del Consell, en la qual s’ha negat a parlar del futur de RTVV. El síndic de Compromís ha acusat al Consell d’Alberto Fabra de no haver fet els números, “perquè la viabilitat de RTVV està demostrada, però el Consell té ordres directes de Madrid per a tancar-la i ja sabem que el servilisme del PPCV no té final”.

El síndic de Compromís també ha fet una crida als militants i simpatitzants de la coalició, perquè participen activament dissabte per la vesprada en les manifestacions convocades pel comité de treballadors a València, Castelló i Alacant, per a defensar la continuïtat de RTVV com a servei “públic, de qualitat, en valencià i sense corruptes”.

• Guido

Aixó està molt bé. I quan aconsegueixen que no els tanquen, i tornen a lo d'abans (no oblidem que aquesta explosió de professionalitat està determinada per que es veuen en el carrer) , qué farem amb la cara d'idiotes que s'ens quedarà?
    Jo veig molt bé una televisió amb els objectius exposats. Però per a aixó s'ha de garantir un estatut d'independència com el que té qualsevol televisió democràtica. Si aixó no es compleix, amb mi que no conten per a garantir la continuitat del aparat propagandístic del pp