Baldoví porta la defensa de RTVV al ple del Congrés

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El diputat de Compromís al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, ha fet servir els últims segons de la seua intervenció d’aquest dimecres per enviar un missatge de suport als treballadors de Radiotelevisió Valenciana i a tots els ciutadans “que estan lluitant perquè el Partit Popular no tanque un mitjà de comunicació de tots els valencians”.

El parlamentari de Compromís també ha lluit una samarreta en què es podia llegir el lema escollit pel comitè d’empresa de RTVV per a la manifestació del passat dissabte ‘RTVV no es tanca. És la teua’.

• remigio III

Ara, quan oïm a certa gent criticar-nos "s'alegrareu molt pel tancament de Canal 9" ja que vosaltres no la veieu". No. No es cert. Canal 9 es la nostra !Es nostra¡ L'hem pagat i parit nosaltres. Certament no la veiem, perquè: S'estima com un fill, encara que estiguem disconformes amb el seu comportament. Ara el pas del temps ens ha donat la raó. Esperem que encara la podem salvar .