Els joves de Compromís organitzen este cap de setmana IDEACCIÓ 3.0, la primera trobada dedicada a la participació i la diversitat que tindrà lloc el 15, 16 i 17 de novembre a l’alberg Torreta del Marqués de Benigànim.

Amb una durada de tres dies, els Joves de Compromís han organitzat tot tipus d’activitats; des de taules rodones, fòrums o conferències que tractaran temes tan diversos com les eleccions europees o els conflictes del poble saharahui.

La trobada comptarà amb la participació de representants de Compromís com el síndic de Compromís, Enric Morera, la portaveu adjunta Mònica Oltra, el diputat de Compromís al Congrés Joan Baldoví, i els diputats a les Corts Valencianes Mireia Mollà i Fran Ferri.

També participaràn l’eurodiputada de l’ALE, Ana Miranda, Emyr Gruffydd, membre de la direcció d’EFAY (joves de l’ALE), en representació del Plaid Cymru Ifanc, la secció jove del partit nacionalista i d’esquerres de Gal·les, Sato Díaz, responsable de Moviments Socials i Joventut de la Coordinadora Estatal d’Associacions Solidàries amb el Sàhara (CEAS-Sàhara) i Benda Beirouk, sahrauí i membre actiu de la Plataforma Crits Contra el Mur Marroquí, un col·lectiu de joves sahrauís que s’han proposat fer més visible la presència del mur marroquí que divideix el Sàhara Occidental, tant a l’àmbit internacional com nacional.

La trobada és un acte obert al qual pot acudir qui vulga sense necessitat de ser militant de Compromís ni de cap dels seus partits. La inscripció costa només 20€ i en el preu estan inclosos els desdejunis, esmorzars, dinars, berenars, sopars, i l’allotjament dels dos dies. Per aquells que sols venen un dia seran 15€ i si només és un dinar o sopar són 10€.

A més, l’organització de la trobada ha posat a disposició dels participants que ho desitgen dues rutes d’autobusos un que eixirà de Castelló i altre d’Alacant (a les 17h el divendres) i altres dos per a tornar després de dinar diumenge.

En aquesta web teniu detallada tota la informació: http://ideaccio.com/