El candidat a la Presidència de la Generalitat Valenciana per la Coalició Compromís, Enric Morera, presentarà demà en la Societat Coral El Micalet les propostes que porten en el programa autonòmic BLOC-Iniciativa-Verds en matèria de cultura. En concret, la trobada de demà serà per a parlar amb cantants i representants de grups de música en valencià, i també amb editors, escriptors i creadors.

Segons Morera, “amb els diferents governs del PP, la creació en valencià en qualsevol camp artístic ha trobat més impediments i ajudes, malgrat tindre ara un panorama musical en valencià potent, amb molts seguidors i que no s’havia conegut en la història”. Per això, la Coalició Compromís vol reunir en un lloc tan emblemàtic com és la seu de la Societat Coral El Micalet a cantants, músics i creadors per a explicar-los que amb Compromís, “és possible la difusió del treball dels artistes valencians, que no solen eixir en Canal 9 mai i d’una manera molt residual en les ràdios públiques”.

Segons Morera, “nosaltres tenim una especial sensibilitat per la música en valencià, sempre hem donat tot el nostre suport al Col·lectiu Ovidi Montllor i ho anem a continuar fent amb més força després del 22 de maig, tant en l’àmbit local com des de l’administració valenciana”.