Josep Maria Pañella: “Hui hem demostrat que el nostre lema de ‘Som com tu’ l’apliquem a tota la societat i per això la nostra candidatura del BLOC de Vinaròs i jo mateix hem vist que des d’una cadira de rodes la vida no és tan fàcil i la política també s’ha de fer pensant en les persones de mobilitat més reduïda”.

El cap de llista de la Coalició Compromís per la circumscripció de Castelló, Josep Maria Pañella ha participat en un partit de bàsquet entre els integrants de COCEMFE al Maestrat i els integrants de la llista del BLOC-Compromís per Vinaròs, encapçalada per Doménec Fontanet, com també el secretari local dels nacionalistes, Jordi Moliner i el representant comarcal, Joan Manuel Ferrer.

Pañella ha declarat que l’experiència “ha estat molt interessant i molt positiva perquè ens hem posat en una cadira de rodes per a comprovar les moltes dificultats que tenen les persones amb una mobilitat més reduïda i això anima a tindre’ls presents a l’hora de fer política, per a fer una societat lliure de barreres i que compte i pense amb totes les persones”.

El candidat de Compromís ha agraït a Manuel Selma, representant de COCEMFE al Maestrat, “l’oferiment que ens ha fet a la gent del BLOC de Vinaròs i als representants de la Coalició Compromís en la que hi participa el BLOC perquè ens ha ajudat a donar-li més sentit al nostre lema de campanya de ‘Som com tu’ perquè hui ens hem sentit també com ells i poden estar tranquils perquè comptem amb ells a l’hora de fer política i de solucionar els molts problemes que tenen a la vida diària”.

El partit de bàsquet, que ha finalitzat amb una contundent victòria de l’equip de COCEMFE ha servit per aproximar la vida quotidiana de les persones que fan ús d’una cadira de rodes per a desplaçar-se i molts xiquets de Vinaròs han participat en esta activitat. Segons Pañella, “és molt interessant que xiquets i joves siguen coneixedors de com afronten el dia a dia persones amb diferents capacitats de mobilitat o sensitives perquè siguen més solidaris a l’hora d’actuar”.