La candidata de la coalició Compromís, Mónica Oltra, ha criticat que el CIS haja publicat hui una enquesta electoral d’intenció de vot en què “no ha preguntat per la nostra candidatura electoral, coalició Compromís, sinó per un dels partits que conformen la coalició, el BLOC”.

“No es pot admetre que un organisme públic, amb diners de tots, realitze una enquesta en què es falseja i manipula la realitat d’esta manera. Ja fa més d’un any que els partits que conformem la coalició Compromís vam anunciar públicament que ens presentàvem a estes eleccions amb el mateix nom del grup parlamentari que hem format al parlament valencià durant la passada legislatura, així que no té cap justificació que el CIS excloga la nostra marca electoral de l’enquesta”.

“El president del CIS, Ramón Ramos, –ha afegit la candidata de la coalició Compromís- ja va advertir ahir que les enquestes s’havien realitzat durant els mesos passats i què no anaven a donar uns resultats molt precisos, però almenys esperàvem que s’hagueren realitzat d’acord a la realitat electoral del País Valencià”.

Segons Oltra “malgrat açò des de la coalició Compromís estem convençuts de què els resultats del 22 de maig ens seran favorables. Manegem moltes dades que ens fan ser optimistes, la nostra força municipal és molt gran amb més de 300 candidatures, l’immens suport ciutadà que estem rebent allà on anem, juntament amb el bon treball que estan duent a terme els nostres candidats i candidates arreu del País Valencià ens fan preveure que obtindrem un molt bon resultat en estes eleccions”.