El candidat de la coalició valencianista, progressista i ecologista, Enric Morera, continua la seua ruta per tot el País Valencià, explicant en pobles i ciutats el projecte polític de Compromís, “que és l’únic hui en dia d’estricta obediència valenciana i que representa el bon treball fet estos quatre anys en les Corts Valencianes, on hem estat l’oposició més ferma i decidida al PP i hem estat la veu dels joves, de les bandes de música, de les dones, dels dependents, del defensors de la llengua, dels ecologistes i de tots aquells que són marginats per les polítiques antisocials i antivalencianes del desgovern de Camps”.

Per tot això, el candidat de Compromís considera que els mítings que han fet tots els partits amb seu central a Madrid, “han esdevingut en espectacles de varietés, una exhibició obscena de despesa per a vore qui mobilitza més gent, encara que hagen de portar autobusos de fora del territori valencià i porten als seus líders a parlar de temes que no són valencians. Alguns encara no s’han assabentat que estem en unes eleccions locals i autonòmiques i això demostra la poca estima que tenen a les institucions valencianes i als ciutadans i ciutadanes que representen”.

Morera considera que sols Compromís, “és una força netament valenciana, que fa polítiques en positiu, que ha estat l’oposició més valenta i decidida a les Corts i així anem a continuar en la pròxima legislatura. Tots els valencianistes, els progressistes, els ecologistes i els desencantats amb els grans partits tenen una garantia amb nosaltres perquè anem a continuar sent incòmodes al poder quan siga abusiu i opac i també anem a continuar fent propostes en positiu per a millorar el benestar de les valencianes i els valencians, que és allò que ens interessa perquè nosaltres ens presentem pel poble valencià i no per a guanyar la Moncloa, com fan altres”.

Segons Morera, “després d’escoltar les paraules buides dels líders de Madrid, ha quedat molt clar que la societat valenciana necessita que Compromís continue a les Corts, sent una força valencianista que defense els interessos d’esta terra sense obediències sucursalistes que ens porten a la ruïna total, com estan fent. A més a més, la nostra proposta programàtica, fruit de moltíssimes reunions amb col·lectius de tota classe, és la que més s’ajusta a les demandes de la nostra societat, que vol més benestar, més ocupació, un futur sostenible per als nostres fills, més respecte a la nostra identitat i governs transparents”.

Per tot això, Morera considera que la veu “jove, moderna i creativa d’esta terra és Compromís, tant als ajuntaments com en les Corts” i per això ha tornat a fer una crida a tots aquells votants “farts dels incompliments i mentides dels partits centralistes perquè expressen la seua ràbia democràtica votant en clau valencianista, progressista i ecologista, que és votar a Compromís”.