El candidat a la presidència de la Generalitat per la Coalició Compromís, Enric Morera ha afirmat que després de la campanya electoral, “Compromís ha demostrat que la nostra marca és més coneguda dels quals la dreta verbenera i la socialdemocràcia descafeïnada vol fer creure als ciutadans”.

Segons Morera, “Compromís fa por als poderosos i corruptes perquè saben que no ens poden tapar la boca. L’estil de Mónica Oltra és senyal d’identitat inseparable de la forma de fer d’este projecte, així que en la pròxima legislatura seguirem cridant alt i clar, qui és qui en este país. Li moleste a qui li moleste i malgrat les traves legals i la manipulació de Canal 9”.

Les enquestes que hem conegut, elaborades per altres partits polítics, i a les quals no els han donat publicitat, “ens donen bons resultats autonòmics i locals. Hem aconseguit fidelitzar el vot local a favor del projecte autonòmic i hem atret el vot verd, el vot d’esquerra no dogmàtic ni descafeïnat i som l’única opció valencianista que té el seu objectiu a resoldre els problemes de la gent d’esta terra. Eixa ha estat la nostra estratègia i ho hem aconseguit”, segons ha reconegut este matí Enric Morera.

Al vot històric del BLOC, “hem sumat l’espenta d’Iniciativa i el vot ecologista d’Els Verds amb un programa electoral centrat sobretot a proposar mesures de solució a la greu crisi econòmica que en la nostra terra s’ha encebat per la mala gestió del PP”.

El candidat valencianista ha reconegut que, “mai en totes les campanyes en les quals he participat i ja en són unes quantes, m’he trobat tan abrigallat com en esta per la gent, els candidats i els simpatitzants des dels pobles més xicotets fins a les grans ciutats. El treball dels 12.000 voluntaris que han estat treballant en esta campanya demostra que permetent la participació, les idees, la il·lusió i la simpatia es converteixen en un instrument polític al servei de la democràcia”.

Morera, a més, ha apuntat que la llista per a les eleccions autonòmiques “té una característica que vull destacar i és que és l’única llista que té dos caps de llista, posició que compartisc amb Mónica Oltra, una companya i amiga que ha confirmat el que tots ja sabíem: la seua implicació, la seua capacitat de lideratge i la seua generositat converteixen a Compromís en un projecte únic i necessari per a revitalitzar la democràcia, solucionar els problemes econòmics i assegurar que mai més ningú carrer la veu de la gent”.

A més Enric Morera ha destacat que els quatre diputats, “al costat dels segons de les llistes Mireia Mollà i Dimas Montiel a Alacant, Josep Maria Pañella i Carles Mulet a Castelló i Mónica Oltra i Juan Ponce a València, al costat dels 4.200 candidats locals de les nostres llistes han assumit un treball ple de dificultats però que han convertit en un repte que hem superat amb escreix gràcies a la il·lusió del projecte. La sintonia i la confiança ha estat total”.

El candidat a la presidència de la Generalitat per Compromís s’ha mostrat optimista i ha assegurat que “anem a constituir un grup parlamentari a partir del 22 de maig en el qual tots els partits que conformen la coalició col·laboraran a obrir Les Corts al carrer per a canalitzar les aspiracions de la gent i proposar solucions a la crisi. De la nostra presència depèn que les coses es facen d’una altra manera. Se’ns tria per a solucionar els problemes de la gent, comptant amb ella i no a les seues esquenes o contra ella. Eixa, que és la grandesa de la democràcia, és el nostre objectiu ja que lamentablement l’avarícia d’uns pocs ha desvirtuat per a què som triats”.