Enric Morera ha participat este matí a l’XI Congrés del STEPV acompanyat també pel diputat de Compromís Juan Ponce. El portaveu de la coalició valencianista, progressista i ecologista ha desitjat als congressistes un bon cap de setmana de treball per a traure moltes propostes en positiu per a millorar la situació de l’ensenyament públic valencià, “en greu perill per culpa de les polítiques antisocials i de dretes del PP, que prefereix el fracàs escolar i també els barracons”.

Segons Morera, “eixa situació se superarà fent fora del govern al PP i això és possible al 2015, fent una oposició constructiva i en positiu que vol canviar esta situació i això sols serà possible si anem junts els progressistes i els valencianistes, la gent que té un interés real de millorar la nostra societat”.

El portaveu de Compromís ha estat acompanyat per Juan Ponce, el seu company de grup que ahir va ser agredit per la Policia Nacional als voltants de les Corts Valencianes. Ponce ha rebut moltes mostres de suport i ha aprofitat també per a desmentir les paraules de la Delegada del Govern, qui ha donat la cara un dia després dels successos per a posar en evidència la versió del parlamentari atacat. Ponce ha recordat que va ser la policia la que va irrompre darrere de la tanca on estaven els manifestants “i començaren a colpejar a la gent sense més”.