Suñer: “els qui volen fer-nos callar amb la violència no ho aconseguiran, seguirem treballant per la nostra ciutat i pel nostre País”.

La seu de Compromís per Xàtiva va patir la passada nit de dissabte un atac amb esprai de pintura, que va embrutar el vidre de la finestra, ratllant el logo de Compromís i la bandera de Xàtiva.

Des de Compromís per Xàtiva, la seua portaveu, Cristina Suñer, ha denunciat els fets i ha declarat que “els qui volen fer-nos callar amb la violència no ho aconseguiran, seguirem treballant per la nostra ciutat i pel nostre País encara que a algú no li agrade.”

Des de Compromís han condemnat aquest atac antidemocràtic a mans d’aquells que utilitzen la violència per a imposar la seua raó.

Suñer ha declarat: “sembla que encara queden intolerants en la nostra ciutat que no respecten ni formes de pensar diferents ni els símbols tradicionals i identitaris de la nostra ciutat, com és la seua bandera, que no és la primera vegada que sofreix un atac. Quina mena de xativins i quina mena de posició política poden defendre els qui ataquen els seus orígens?”.

La portaveu de la coalició ha assegurat que “amb aquest acte vandàlic no s’ha aconseguit cap propòsit.” I ha recordat que no és la primera seu de Compromís que ha sofert aquests atacs, “ja ha passat a altres llocs com Ontinyent, València, Gandia o Picanya. Fins i tot companys de les Corts han sofert amenaces de mort. Si pretenien fer-nos por no ho han aconseguit, ni ho aconseguiran”.

Des de Compromís per Xàtiva també han volgut agrair als representants dels col·lectius municipals de PP, PSPV, EU i UPyD que han transmès la seua solidaritat amb Compromís per aquest atac a través de twitter.