Morera: “L’Audiència ha reconciliat les víctimes del metro amb la Justícia. Ara cal fer justícia”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que la reobertura de la investigació de l’accident del Metre de València de juliol de 2006, és un fet “molt important, perquè reconcilia les víctimes i a les seues familiares amb la Justícia i ara la societat espera que es faça justícia, que se sàpia la veritat, que els culpables responguen davant la llei i que la Generalitat assumisca la seua responsabilitat política, la reparació de les víctimes i també la depuració de responsabilitats en FGV i en les Corts, on es va realitzar una comissió d’investigació que serà estudiada per la Història com el súmmum de la vergonya parlamentària”.

Morera ha volgut traslladar a l’Associació de Víctimes del Metro la seua més sincera felicitació, “per no haver defallit en la seua lluita perquè es faça justícia i se sàpia la veritat. Sempre hem estat al seu costat i ho seguirem estant, perquè no podem permetre la indignitat amb la qual se’ls ha tractat i no podem permetre que el greu accident que tant ens va marcar seguisca sense responsables”.

• Desige de tot cor que sig el typprincipi xe un just final.

• Desitge que siga el principi de un final just per a les victmes del metro