La diputada autonòmica de Compromís per Alacant, Mireia Mollà, s’ha reunit hui amb la directiva de la Unió de Llauradors amb motiu del començament de la nova legislatura a Les Corts Valencianes i amb l’objectiu de conèixer de primera mà les reivindicacions i necessitats d’aquesta organització agrària.

L’encontre ha tingut lloc a la seu de la Unió de Llauradors a Alacant i en ella han estat presents, a més de Mireia Mollà, el secretari general de la Unió, Ramón Mampel, i els membres de l’Executiva Carles Garcia i Juan Miguel Muntaner.

La Unió ha destacat la necessitat de que s’amplie el pressupost que la Generalitat destina a agricultura i especialment, que es contemplen els fons per al sector agrari alacantí, un àmbit que repercuteix al desenvolupament econòmic, social i medi ambiental de la zona.

Alhora, han reivindicat que s’estructure aquest sector, que es done un major recolzament als productors agrícoles i que s’evite la competència deslleial de fora de la Unió Europea.

Mollà ha assegurat que “Compromís mantindrà la seua col·laboració amb la Unió de Llauradors i seguirà treballant per defendre els interessos reals dels agricultors alacantins i valencians i col·locar els seus problemes en el centre de la política autonòmica, ja que durant els anys de governs del PP el recolzament a aquest sector ha anat disminuint, com es pot comprovar amb el retall constant als fons destinats a agricultura”.

“Compromís ha estat l’única força política que ha defensat clarament durant la campanya electoral la necessitat d’apostar pel sector agrícola i seguirà fent d’aquest un tema prioritari durant aquesta legislatura, ja que és un pilar bàsic de la nostra economia i del medi ambient”, ha afegit la diputada autonòmica.