El col·lectiu de dones de Compromís han organitzat una jornada plena d’activitats amb motiu del dia de la dona baix el nom de Trobada d’hivern de Dones amb Compromís, un acte obert a la ciutadania, constructiu i encoratjador.

Des de Dones amb Compromís s’ha ressaltat que es tracta “d’un encaix dins del calendari d’activitats de la sectorial d’Igualtat, que ja porta més d’any i mig en marxa, a més de ser la culminació de tot un març ple d’actes, ja que els col·lectius comarcals de Dones amb Compromís han organitzat actes a l’Alacantí, la Vall Albaida, la Ribera, la Safor, l’Horta Sud… En definitiva, és una acció en clau feminista de la coalició”.

Els actes programats començaran a les 09:45 al Centre Cultural Octubre on tindrà lloc un debat sobre el llenguatge inclusiu sota el lema “Si no em nomenes, no existisc” i la visibilitat de les dones a través del llenguatge en el qual intervindrà Maria Talens. Seguidament, Helena Malonda parlarà sobre el paper de les dones en les xarxes socials i, per a acabar, Marta Sorlí exposarà el paper de la dona en la vida política.

El programa continuarà amb la visita a la mascletà i un menjar a Ca Revolta amb preus populars i un debat obert al voltant de la dinamització de Dones amb Compromís i la seua presència en la política actual.

Per finalitzar, a les 19h, des del Parterre està programada una manifestació amb el lema Ni un pas enrere: desobediència feminista.