El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que els recursos econòmics, els mitjans humans i el temps emprat pel Consell per a tancar RTVV, “serien molts menys per a mantidre operativa la nostra RTVV i mantidre informats les valencianes i els valencians del que passa al nostre territori”.

Per a Morera, “és vergonyós el ridícul que està fent el Consell per a tancar i liquidar RTVV, tenint en compte que amb tot el que es volen gastar, tindríem operativa RTVV per a dos anys, temps suficient per a reestructurar i optimitzar els recursos de la nostra RTVV com una eina de servei per al poble valencià i no per a un partit i uns interessos econòmics, com ha fet el PP”.

Segons el portaveu de Compromís, “des del primer minut, Fabra està errant, està fent el ridícul, està improvisant i està molt mal assessorat, perquè la seua decisió de tancat RTVV ens costarà a les valencianes i els valencians molt més que mantidre-la operativa i informant la societat valenciana. També, lamentem el patiment inhumà al que ha sotmès els treballadors i treballadores de l’ens, als quals des del Consell deuen explicacions i disculpes, perquè el que els han fet als treballadors i també al poble valencià fet no té nom”.