El cap de llista de Compromís a la Primavera Europea, Jordi Sebastià, ha visitat Castelló. En una apretada agenda d’unes poques hores, Sebastià s’ha entrevistat amb la Confraria de Pescadors del Grau, per parlar sobre la defensa de Columbretes, i amb Ascer, la patronal del sector del taulell, per interessar-se sobre les seues reivindicacions respecte a temes com la cogeneració i l’impuls de les exportacions ceràmiques.

El candidat de Compromís, acompanyat de la candidata vila-realenca Mònica Àlvaro, manté a hores d’ara una roda de premsa amb els mitjans de comunicació castellonencs, i després visitarà els pares i mares del col·legi Herrero, per recollir les seues queixes respecte a l’intent de Conselleria de suprimir-los la línia en valencià. Posteriorment, mantindrà un dinar de treball amb militants i simpatitzants, abans d’eixir cap al Baix Maestrat.

En aquesta comarca, visitarà les oliveres mil·lenàries de la Jana, acompanyat pel portaveu local de Compromís, Domingo Tolós, i a les 18 hores mantindrà una reunió amb representants de llauradors i ramaders i cooperatives agrícoles, on li exposaran les seues reivindicacions en l’àmbit agrari i ramader en els problemes que afecten a polítiques europees. Posteriorment, es desplaçarà fins a Benicarló, on a les 20 hores tindrà lloc un acte electoral al Magatzem de la Mar, on també intervindrà la candidata vila-realenca Mònica Àlvaro

Igualment s’ha fet públic que la cloenda de la campanya electoral de Compromís, divendres 23 de maig, tindrà lloc a la nostra ciutat, i més concretament al Teatre del Raval, a partir de les 19 hores, amb la presència del mateix Jordi Sebastià i de diferents dirigents de Compromís.