El cap de llista de Compromís i de Primavera Europea en les eleccions europees, Jordi Sebastià, ha visitat Mallorca per a realitzar l’acte central de campanya de les Illes Balears juntament amb el candidat d’Equo, Florent Marcellesi i Joan Groizard, Equo Balears.

Sebastià ha fet referència l’eix de la prosperitat que els governs del PP a Madrid, València i Mallorca publicitaren en el seu dia, “i que en realitat, com tot el món ha pogut comprovar, va ser l’eix de la corrupció ”.

Segons ha declarat el cap de llista de Primavera Europea, “El triangle de la prosperitat que ens va prometre el Partit Popular, que tenia les seues bases en Madrid, València i Mallorca, s’ha convertit en el temps en un triangle de la corrupció. Ara haurem de pagar entre tots els ciutadans els centenars i milions d’euros que esta gent ens ha fet perdre”

“Per tant, ha afegit Jordi Sebastià, és importantíssim fer fora de les institucions aquells que ens han portat a este camí de pobresa generalitzada, de corrupció i de desocupació, és fonamental que hi haja aires nous i canvis, també en les institucions europees, sobretot per a evitar eixa lacra, eixa malaltia gangrenosa i terrible de la corrupció que el Partit Popular ha volgut incorporar al nostre sistema.

I per tal d’evidenciar-ho, el cap de llista de Primavera Europea, la primera cosa que ha fet en arribar a Palma ha estat visitar “Palma Arena”, “el màxim exponent del balafiament dels diners públics en infraestructures que no serveixen a la ciutadania, si no a enriquir les butxaques dels amiguitos del alma“, ha afegit Sebastià.