Anar directament a les notícies

Joves amb Compromís enceten una campanya viral per demanar el vot per a Primavera Europea el proper diumenge

Publicat el en General

Els joves de Compromís han dissenyat una campanya per a fer una crida a la participació a les eleccions europees del 25 de maig que ja es difon a les xarxes socials baix els hasthags #Jovesambfutur #Mereixemquedarnos, #Mereixemtornar (http://jovesambfutur.com/) per a denunciar que la mobilitat ha de ser un dret i mai un imperatiu laboral, i estimular el vot per correu dels milers de joves que s’han vist obligats a participar en la diàspora però que volen i mereixen un horitzó de vida digna al nostre país.

En la campanya han participat molts joves residents en l’estranger que s’han vist obligats a emigrar per les polítiques del PPSOE que han generat un 56% d’atur juvenil. Una xicoteta mostra d’investigadors, infermers, enginyers, traductors professors etc expliquen en primera persona el drama de la diàspora que els obliga a emprar-se en cafeteries o zoològics però que tenen clar que mereixen tornar, mereixen quedar-es.

  • Mariaje

    Como hemos estado para no ver la diferencia entre salir de España para adquirir más riqueza intelectual, apertura de mente, comprensión de otros modos de vida…y salir de España porque no pueden vivir dentro porque en nuestro país se malcontrata y suprimen profesionales a diestra y siniestra.
    ¿Acaso nos esperan mejores tiempos con el PPSOE?
    Soy madre y estoy indignada porque tengo hijos con carrera universitaria, buenos estudiantes y están en paro y sobreviven gracias a su ingenio y no le ha ido mejor al que se fue a Alemania, que el que tomó la decisión de aguantar y esperar mejores tiempos.
    Soy trabajadora social jubilada y estoy indignada porque mi plaza ha sido eliminada en un hospital con 360 camas.
    ¿Acaso nos esperan mejores tiempos con el PPSOE?
    Si alguien lee este comentario, le animo a correr a las urnas y votar a PRIMAVERA EUROPEA. Nuestro voto tendrá el valor propio y el de ellos, valientes luchadores, defraudados, pero valientes.