La diputada de Compromís Mireia Mollà ha assegurat hui que “si no volem que seguisquen ocorrent les coses que ocorren, si no volem que ens apliquen les retallades i les injustícies socials, si no volem que la corrupció seguisca instal·lada en les nostres institucions, hem de fer coses diferents i no quedar-nos en l’abstenció, ja que l’abstenció suposa donar una carta de legitimitat al PP i PSOE”.

Mollà ha realitzat estes declaracions durant la roda de premsa de final de campanya que ha oferit junts als membres de la candidatura Primavera Europea Antonio García i Anna Climent i en la que també han estat presents els membres del col·lectiu Compromís per Alacant.

La diputada de Compromís ha continuat dient que “no anem a resignar-nos davant els pronòstics sobre l’alta abstenció, durant el dia de hui anem a seguir dient a la gent que si no van a votar permetran que PP i PSOE seguisquen gestionant la crisi com ho han fet fins ara, estafant a la ciutadania i abocant-la a la situació tràgica que patim” i ha afegit que “si volem canviar les coses, diumenge hi ha que confiar en partits alternatius que situen a les persones al centre de les polítics, com fem a Compromís i Primavera Europea”.

Per la seua banda, Antonio García ha explicat que “la nostra ha estat una campanya intensa, al contrari que la campanya de baixa intensitat que han buscat PP i PSOE perquè sabien que la tenien perduda i això és perquè nosaltres tenim una il·lusió pel canvi que hem tractat de transmetre durant tots estos dies”.

“Durant la campanya allò que ens ha quedat més evident és que la ciutadania ja no confia en els dos grans partits perquè són els culpables de la crisi i davant esta diagnosi la gent busca alternatives que nosaltres hem tractat d’oferir-los, ja que, al contrari que altres, ni amaguem les nostres sigles ni amaguem els nostres candidats perquè estem orgullosos d’ells”, ha destacat.

Sobre la plantada simbòlica que s’ha realitzat hui al passeig de Canalejas, el secretari de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, ha apuntat que “hem plantat els valors de la Primavera Europea, ja que si este és un projecte de cooperació entre diferents forces polítiques que hem sumat esforços, complicitats i sensibilitats és perquè entre totes aportem uns valors en els que ens sentim còmodes”.

“Hui plantem estos valors i esperem que la ciutadania amb la seua confiança i vots regue esta Primavera Europea per anar a Brussel·les amb tota la força possible”, ha indicat Bellido.