El diputat de Compromís per Castelló a les Corts Valencianes, Josep Maria Pañella, ha declarat que és “una molt bona notícia per als veïns i veïnes del Baix Maestrat principalment, perquè pel que sembla, no hi hauran més injeccions de gas a la planta de Castor i, per tant, no patirem més terratrèmols per eixa causa, la qual està certificada per estudis oficials. Ara, però, cal no baixar la guàrdia i evitar que ens espolien amb les indemnitzacions multimilionàries que volen demanar pel cessament de l’activitat”.

Per al parlamentari de Compromís, “ACS i els seus socis implicats en el Castor sabien des del primer moment al risc que ens exposaven i, malgrat saber-ho, han continuat endavant amb el projecte i per eixe motiu, les administracions públiques no han de pagar cap indemnització, com no se li paguen a cap empresari o botiguer que tanquen els seus negocis perquè no funcionen o no són viables. Això és així”.

Pañella ha felicitat als veïns i veïnes del Baix Maestrat que han mostrat la seua oposició constant al projecte, una oposició en la que ha estat sempre Compromís des del primer moment als ajuntaments. El diputat de Compromís ha anat més enllà i ha assegurat que ara, “tant la Generalitat com el govern central ens deuen explicacions i ens deuen disculpes als habitants del Baix Maestrat per no fer les coses ben fetes, per no fer estudis, per plegar-se als interessos privats d’empreses i per no defensar l’interés general. Eixa és la realitat i eixa és la responsabilitat d’uns governs irresponsables i d’uns partits que no mereixen governar-nos i això li ho recordarem a sovint”.