La diputada i portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha afirmat hui que “hem sol·licitat la compareixença del conseller de Sanitat, Manuel Llombart, per a que explique, d’una banda, els motius pels quals ha cessat a la directora d’Atenció Primària de l’Hospital General d’Elx, Cristina Martínez, i, d’altra, per a que indique quan pensa solucionar les deficiències que es presenten en este departament”.

Mollà, que ha recordat que des de Compromís ja s’ha exigit la dimissió del conseller, ha apuntat que “la destitució de la directora d’Atenció Primària només es justifica pels ànims de venjança del conseller davant les crítiques a la seua gestió i, en este sentit, volem que Llombart explique per què es dedica a tancar boques als crítics en lloc de donar una resposta a les mancances”.

“Les denuncies de la també regidora de Sanitat no són noves, doncs s’havien produït abans també per part dels sindicats, dels partits de l’oposició i dels mateixos usuaris i, per tant, volem saber quines solucions pensa plantejar Llombart damunt de la taula davant els problemes generats per les retallades en Sanitat”, ha indicat la diputada de Compromís.

Alhora Mireia Mollà ha apuntat que “volem també que l’alcaldessa d’Elx, Mercedes Alonso, explique per què havia ignorat les denúncies de Martínez y aclarisca si d’una vegada pensa defensar els interessos dels il·licitans i il·licitanes en lloc de guiar-se pels dictats del seu partit”.