Morera: “El que ha de fer Fabra es deixar-se de política ficció i dir si de veres estem intervinguts i si va a seguir amb les retallades”

Publicat el en Economia i Ocupació

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha lamentat que l’última sessió del parlament valencià abans del descans estival “s’haja celebrat sense la presència del president de la Generalitat, un president que, com el seu antecessor en el càrrec, s’ha caracteritzat per un menyspreu brutal a la cambra de representació del poble valencià. Fabra ha preferit estar a Madrid i no a les Corts i ha estat en un acte on ha fet unes declaracions fora de lloc, ridícules, surrealistes i que demostren la por que té el PP de no governar, o millor dit, a deixar de malgovernar a les valencianes i valencians”.

Morera li ha recomanat al president de la Generalitat que deixe de fer “política ficció, ja que qui feia molt bé això al PPCV era Blasco i ara està esperant entrar a la presó. El que esperem del president és que done la cara, que diga la veritat, que diga per què no fa res per oposar-se al model de finançament de Zapatero amb el que continuem. Que diga per què no reclama el deute històric. Que diga si de veres estem intervinguts per Madrid i que el Consell ja no decideix res i que diga si seguirà executant retallades en el benestar dels valencians i valencianes com ha estat fent fins ara”.

• dellargadurada

Este és el PP que es carrega l'IVEX, i després s'ha de gastar els diners per promocionar l'acció exterior de les empreses. Este és el PP que es carrega RTVV, i després s'ha de gastar milions (d'eixos que no podia pagar) per donar una almoina al sector audiovisual amb un 70% o més d'atur. Un partit sense rumb. El partit més retrògrad i anti-liberal econòmic que hi ha ara, la caritat per hui i la fam per demà.