Compromís lamenta que una entitat que ha contribuït al conflicte lingüístic reba una distinció de la Generalitat

Publicat el en Educació i Cultura

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que el repartiment de distincions de la Generalitat, “és com la loteria, que li toca de vegades a persones i col·lectius que sí que ho mereixen i, en altres ocasions, se li dóna la distició a aquells que ha treballat per destruir-nos com a poble. No té cap sentit”.

En aquest sentit, Morera considera que és “lamentable” que una institució com la Real Acadèmia de Cultura Valenciana, “reba una distinció com igualment rep ajuts públics, malgrat ser una entitat que s’ha postulat amb posicionaments contraris a la ciència i ha contribuït a atiar el conflicte lingüístic per dividir la societat valenciana i contribuir així al retard en el procés de normalització de la nostra llengua. Evidentment, es tracta d’una concessió totalment electoralista per part del PP per congraciar-se amb l’electorat ultra que fuig de votar-los”, segons Morera.

• remigio III

…!!Lamenta ¡¡ Tant sols lamenta? Més lamentable és que puguen seguir sodomitzant-nos mitjançant les nostres institucions. Tenim prou motius per a desitjar-los el mateix que fan amb Nosaltres els Valencians. No podem seguir sent una colònia de madrid. Ens roben massa aquesta cova de lladres. Necessitem exercir el dret a decidir ja.

• Més enllà de les lamentaciones, el que m'interessa saber, com a possible futur votant de Compromís, és si els seus representants assitiran a tan "lamentables" actes organitzats pel PP. Ja veurem què feu. Després no us "lamenteu" si no us vote. Potser no representeu el País Valencià en el que jo crec.