El diputat de Compromís al Congrés, Joan Baldoví, considera que la compensació de 1.350 milions d’euros a les empreses responsables del perillós projecte Castor, que es pagarà per mitjà de les tarifes dels usuaris, «és un insult a la ciutadania, que comprova una vegada més que el govern del PP està per vetllar pels interessos de les grans empreses i no de les persones».
«Res li ha importat al govern els terratrèmols, el pànic viscut a la zona. No s’han depurat responsabilitats en un projecte que naix malament i viciat i ara, a sobre, l’han de pagar els consumidors. Sense cap dubte, l’executiu de Rajoy el que ha fet avui és un exemple de manual de cleptocràcia organitzada i institucional que no pot quedar impune», segons ha declarat Baldoví.