Oltra considera que hi ha una pulsió de canvi imparable en la societat valenciana

Publicat el en General

La portaveu adjunta del grup parlamentari Compromís, Mónica Oltra, ha valorat positivament els resultats de l’enquesta d’intenció de vot que per a les eleccions autonòmiques de 2015 ha publicat hui el diari El País.

Per a Oltra “esta enquesta deixa ben clar que la societat valenciana està farta de les polítiques del Partit Popular que han suposat nefastes conseqüències per al nostre territori tant a nivell econòmic, com social i institucional”.

La societat valenciana reclama un canvi polític, que ja és imparable, i deixa ben clar també que eixe canvi no passa per l’alternància bipartidista que ha marcat fins ara la nostra democràcia”, ha conclòs Oltra.

• Kiko

Per l’amor de deu no aneu amb Podemos, jo me identifique amb compromis per el traball que han fet durant aquestos anys, tot el contrari que podemos que han aprofitat el tirón televisiu d’una persona. I aquesta gent no parla en ningu dels seus programes ni actes de la injusticia que patim els valencians respecte a altres territoris.

• Rafa

Estic d’acord amb Kiko. Por ser una gran cagerà. Crec que Compromis te la seua linea i en algunes coses no te res a veure amb Podemos. Per cert, aquest mati he estat en la placa de L’ Ajuntament amb la meua dona i el meu fill. Ha sigut vergonyos. Molta gent cridant fill de putes al las de Compromis. Per que ens odien tant?

• Voro

Jo no crec que una convocatòria conjunta amb “podemos” siga una idea tan desgavellada a priori. Compromís comparteix gran part de l’ideari de “podemos” (des d’abans que “podemos” existira) i és un partit suficientment fort com per a no perdre identitat si absorvira a “podemos”. La part positiva es que molta gent deixaria de pensar en Compromís com a una sucursal catalana i perdria la por a votar-la.

• Pol

Espere que eixa pulsió de canvi es transforme en vots. No veig mal un acord amb Podemos, on un candidat o candidata de Compromís lidere el canvi al País Valencià, perquè arribar fins ací, per fer President a Ximo Puig em sembla una irresponsabilitat si podem evitar-ho. Ara, si ho es tanca el tema de les primaries, tot açò son castellets en l’aire. Ja està bé, no fem com els altres, Primaries obertes i sense quotes, o almenys unes quotes que no desvirtuen totalment els resultats. IMPRESCINDIBLE JA.

• Sico

No anem amb Podemos, no els necessitem, molta gent que vota Compromís no ens votarà si anem amb ells i molta més gent que els vota a ells no els votarà si anem amb ells, per no parlar del risc de Compromís dàvabar absorvit per ells com va a pasar amb el PSPV i el PSOE o amb UV i el PP. Totalment d’acord amb que Podemos no té cap sensibilitat amb els problemes dels valencians.