Les reaccions a la petició de presó de la Fiscalia a dos ex alts càrrecs del PP pel cas Gürtel no s’han fet esperar en Compromís. El diputat d’esta formació en les Corts Valencianes, Fran Ferri, considera que el que es demostra amb esta petició de la Fiscalia Anticorrupció de huit anys de presó per a Vicente Rambla, Ricardo Costa i també per als empresaris que han participat en la trama, “és que el PPCV va acudir dopat a les eleccions, trencant així la igualtat de condicions amb la resta de partits polítics”.

Ferri ha declarat que el que es reclama per part de Compromís, “és que el president Fabra vaja endavant amb les comissions d’investigació, que hem reclamat en reiterades ocasions en les Corts Valencianes, com també li reclamem que, com actual president del PPCV, demane perdó a les valencianes i els valencians per tot el mal fet i que, com no, que la Generalitat es persones i siga un actor de primera per a reclamar la devolució dels diners saquejats”.