La candidata de Compromís a la Presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, i la candidata a l’Ajuntament de València Pilar Soriano s’han reunit esta vesprada amb representants de l’Associació de Víctimes del Metro, què els han exposat les seues reivindicacions sobre la necessitat de què es conega la veritat sobre l’accident.

Compromís ha transmet als representants de l’Associació que treballarà perquè es produisca una investigació a fons sobre què és el que va passar i de quina manera es podia haver evitat este accident que es va emportar per davant la vida de 43 persones i ferí a 47. Així com perquè es posen en funcionament les mesures de seguretat necessàries perquè açò no torne a passar mai més i les mesures que s’han de posar en marxa per a la protecció de les víctimes.

Segons ha assenyalat Oltra “les víctimes del Metro necessiten poder passar pàgina, però per això el primer que s’ha de fer es saber la veritat, perquè no hi ha reparació sense veritat”.

La candidata de Compromís a la Presidència també ha assegurat que el nou govern ha de realitzar un desgreuge cap a les víctimes així com en Les Corts s’ha de reobrir la comissió d’investigació per a delimitar les responsabilitats polítiques de l’accident.