La formació demana la participació ciutadana per a fer la llista de les reivindicacions que ha de nomenar Fran Ferri en la seua intervenció de dimecres

Compromís ha encetat des de hui una campanya per obrir a la participació ciutadana la reclamació de les inversions justes per als valencians i valencianes. Es tracta d’una iniciativa a les xarxes socials de Facebook, Twitter i a través de l’aplicació Appgree, on es recolliran les propostes que faça la ciutadania amb el hashtag #inversionsjustes i que s’inclouran en la intervenció que faça aquest dimecres el síndic de Compromís, Fran Ferri, al Congrés amb motiu del ple de l’Estatut.

Segons explica Ferri, “l’objectiu és donar la veu a les persones que viuen i treballen al nostre territori, que patixen les mancances de serveis i infraestructures per no tindre unes inversions adequades a la nostra realitat”.

“En Compromís sempre hem apostat per fer real la participació ciutadana en temes importants, com ara el dels diners que necessitem que s’inverstisquen per a tindre un futur millor. I tenim clar que la ciutadania és l’actor principal en la construcció d’aquest futur. Volem anar dimecres al Congrés amb estos testimonis de primera mà d’allò que suposa en el dia a dia de la ciutadania el maltractament històric al que ens han condemnat”.

“Per això, convidem a tota la societat valenciana a utilitzar el hashtag #inversionsjustes , i ajudar-nos a deixar clar a Madrid que el nostre poble ja s’ha cansat de callar i reclama un tracte just”, ha conclòs Ferri.