El vicepresident juntament amb la vicesecretària general de l’ens aprofundeixen en les relacions de la FVMP amb la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació i amb la Consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

El vicepresident de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Quico Fernàndez (alcalde de Sagunt) i la vicesecretària general del mateix ens, Eva Sanchis (alcaldessa de Godella), s’han reunit amb la Directora General de Transparència i Participació de la Generalitat Valenciana, Aitana Mas i amb la Directora General de Funció Pública, Eva Coscolla.
La FVMP ha encetat una nova etapa des de les darreres eleccions municipals de maig amb la intenció de sumar interessos i voluntats entre les diferents entitats valencianes amb l’objectiu de coordinar propostes i accions per a ser efectius en els serveis que s’ofereixen en l’àmbit municipal.

Durant les reunions s’han abordat diferents temes importants relatius a la coordinació de les tasques de formació de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies amb la resta d’entitats públiques valencianes. Els representants de la FMVP s’han compromés junt amb aquests departaments del govern valencià a cercar fórmules de col·laboració òptimes per a millorar els serveis que arriben des de les institucions supramunicipals als ens locals.

Coordinació i eficiència municipal
Amb la Directora General de Transparència i participació, Aitana Mas, s’ha valorat molt positivament l’aposta del govern valencià en el camp de la transparència i com portar aquest àmbit a les entitats locals. Un dels objectius de la relació entre la conselleria i la FVMP serà ajudar a tots els ajuntaments del territori valencià a complir els requisits de transparència pels que ha apostat el nou govern valencià i plasmats recentment en la llei autonòmica que va entrar en vigor el passat 9 d’octubre.
Per la seua banda, la Directora General de Funció Pública, Eva Coscollà també s’ha compromés a coordinar i millorar els cursos de formació que presten els Ajuntaments al seu cos funcionarial.