Ferri: “Exigim, una vegada més, a Barberá que dimitisca com a senadora i a Bonig i Rajoy que li demanen l’acta per la seua implicació en Taula”

Publicat el en General

El Síndic del Grup Parlamentari Compromís, Fran Ferri, s’ha referit al requeriment enviat pel jutjat d’Instrucció 18 de València a la Mesa del Senat preguntant per l’aforament de la senadora del Partit Popular, Rita Barberà. Segons ha assenyalat Ferri “a ningú escapa que esta acció és el pas previ per a la imputació d’una persona aforada, veiem com la justícia avança cap a una evidència que tant Barberà com el PP han tractat d’obviar i és la responsabilitat de l’ex alcaldessa de València en el cas de corrupció destapat en l’operació Taula”.

“Des de Compromís exigim, una vegada més, la dimissió de Rita Barberá com a Senadora de designació territorial, també demanem a Isabel Bonig, Presidenta del PPCV, que com va ser el seu grup a Les Corts qui proposà a Barberá com a Senadora que li demanen formalment la renúncia a la seua acta. Considerem que el President del PP Mariano Rajoy també hauria d’exigir responsabilitats a Barberá i demanar-li la dimissió”.

Per a Ferri “amb pràcticament tot el PP de la Ciutat de València imputat pel cas Taula era evident que el mateix camí anava a recórrer la màxima responsable d’eixe col·lectiu local, així que tant l’actitud de Isabel Bonig i el PPCV, com la de Mariano Rajoy i el PP estatal, posant-se de perfil només s’entenen per la por que tenen a què Barberá s’enfade amb ells i acabe contant tot el que sap sobre la corrupció en el seu partit”.