Els representants de l’Associació de Docents de Música i Arts i Escèniques de la Comunitat Valenciana (ADMAECV) s’han reunit aquest matí amb el Diputat autonòmic de Compromís, Paco García Latorre, per a transmtre a la Coalició les diferents reivindicacions que el col·lectiu ve expressant des de fa temps respecte a processos de selecció de personal, situacions de les infraestructures educatives i millores en el funcionament intern.

García ha recollit totes les propostes i suggeriments que el col·lectiu de docents vol fer per millorar els diversos processos selectius que està duent a terme o va a dur a terme la Conselleria d’Educació de cara a la selecció de nou professorat, accés lliure a noves places de catedràtics i barems i criteris que es van a utilitzar per a l’assignació de les noves comissions de servei per al proper curs 2016-17. Així com les reivindicacions en matèria d’instal·lacions de diferents centres educatius que necessiten de millores i d’espai.

García s’ha compromès amb l’ADMAECV en què traslladarà les mateixes, a través de Les Corts, a l’executiu valencià per al seu estudi, valoració i cerca de possibles solucions.