L’informe presentat pel Tribunal de Comptes sobre la fiscalització de la comptabilitat de les eleccions municipals de 2015 estableix que el finançament electoral de Compromís és completament legal i per això, tal com senyala l’informe, no s’ha modificat la subvenció electoral que correspon a la formació política valenciana.

La decisió per part de la Comissió Executiva Nacional de Compromís de no demanar préstecs als bancs per a finançar la campanya electoral, i poder mantenir sempre una plena independència política dels poders financers, va fer que la formació haguera de pagar dels seus propis recursos totes les despeses de la campanya municipal, provocant un retard en el pagament de les factures a proveïdors de més de 90 dies des de les eleccions municipals (data del tancament de la comptabilitat). Uns deutes que finalment van poder ser liquidats a principis de 2016. Tots els comptes estan publicats en la secció de transparència de la pàgina web de Compromís i són accessibles a qualsevol usuari.

Des de Compromís es vol destacar que, al contrari del que asseguren des del Partit Popular, la coalició no té cap deute pel que fa a la campanya electoral municipal de 2015, i totes les seues fonts de finançament són legals i compleixen rigorosament amb el que disposa la Llei de Finançament de Partits Polítics. Una situació que no comparteix el PP, una formació que està sent investigada pels tribunals per finançament il·legal, i que s’ha convertit en la primera formació política imputada en la història de la democràcia espanyola.