La Comissió Executiva de Compromís, reunida este dilluns a la seu nacional de la coalició, ha decidit continuar treballant per enfortir el Govern del Botànic davant la situació d’inestabilitat política existent a l’Estat, una situació agreujada pels continus escàndols de corrupció que afecten de manera directa al Partit Popular.

L’Executiva de Compromís ha assenyalat que per responsabilitat política, des de la coalició es continuarà donant suport a un govern que ha demostrat anteposar els drets i els interessos del poble valencià als dels partits.

En este sentit, s’ha destacat els importants avanços que està duent a terme la comissió de seguiment de l’Acord del Botànic per tal d’actualitzar i ampliar els objectius del pacte que marcaran el full de ruta que durà endavant el Govern de la Generalitat en els pròxims mesos.

Des de la coalició s’ha volgut tornar a incidir en la necessitat de tindre un govern a Espanya que siga aliat d’eixes polítiques de canvi que aplica el Govern del Botànic i que serveixen per rescatar persones, i s’ha recordat que des de Compromís es continuarà reivindicant davant del nou govern la necessitat de dur endavant mesures tan fonamentals per al benestar del poble valencià com la reforma del sistema de finançament, la regularització del deute històric o el desbloqueig del Corredor Mediterrani.