La portaveu adhjunta de Compromís, Mònica Àlvaro, ha instat a la portaveu del PP, Isabel Bonig, a reclamar-li l’acta a Miquel Domínguez per l’obertura d’una causa contra ell al TSJ pel cas Taula després de què el diputat haja avançat que en tot cas abandonarà el seu grup però no està disposat a deixar el seu escó.

Segons ha explicat Àlvaro, “com ja va passar l’anterior legislatura el PP de les Corts comença a omplir-se d’imputats, al diputat Víctor Soler, imputat pel cas Púnica, se suma ara Miquel Domínguez i tot apunta que Vicente Betoret seguirà el mateix camí després del que estan revelant els testimonis del cas Taula”.

“Així estem novament contemplant com el PP segueix embrutant el parlament valencià amb imputats per corrupció sense que la seua portaveu i presidenta del partit Isabel Bonig faça res, com va ocórrer amb els seus antecessors en el càrrec”.

“Des de Compromís recordem a Bonig que no actuar contra els corruptes és ser còmplice d’ells, un pacte amb Domínguez com el de Rita Barberà al Senat per a què deixe el grup però conserve l’acta ens sembla una burla cap als valencians i valencianes. Els problemes se li acumulen a Bonig i veiem que no està a la alçada de les circumstàncies i, en contra del que ella afirmava, no està disposada a lluitar contra la corrupció en el seu partit”, ha conclòs Àlvaro.