La coportaveu de Compromís i Vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha estat hui en Ontinyent on ha plantat el roure que rebé com a premi l’any passat atorgat pel col·lectiu local de la coalició.

Com ha explicat Oltra “fa aproximadament un any ens van donar el Premi Roure, compartit amb la Plataforma del Fem de la Vall d’Albaida per eixa resistència durant anys contra les polítiques que havien empitjorat la vida de la gent i em vaig  comprometre a plantar el roure ací a Ontinyent”.

Acompanyada per Dora, Pilar i Maria, de la Plataforma del Fem, i companyes de Més que Dones, premiades en l’edició d’enguany, Mónica Oltra ha plantat el roure a la zona de l’estany del passeig de Benarrai. “Plantar este roure és una esperança de futur, quan vaig rebre el premi parlava de la força del roure, que també ens donava ombra, ens regala un espai davall d’ell molt acollidor, espere que davall d’este roure que hem plantat hui s’estime molta gent i puga donar felicitat als veïns d’Ontinyent”.

Segons Sílvia Ureña, portaveu de Compromís a Ontinyent, “Compromís, com el roure arrelat a la terra, creix recte i ferm, i amb el treball compartit i la feina ben feta, es farà ben fort i ben alt.” Visitant el passeig, Ureña ha explicat a Oltra la importància que per a Compromís té el passeig de Benarrai perquè és “una de les zones verdes projectada durant la legislatura passada des de la regidoria de Medi Ambient, a càrrec de Compromís, i s’està convertint en un pulmó verd de la ciutat d’esplai i d’oci. Una zona molt apreciada pels veïns i veïnes”.