El portaveu de Compromís en el Congrés, Joan Baldoví, que ha obert la segona jornada de consultes amb Felip VI, ha reiterat la intenció de tornar a votar en contra de la investidura de Mariano Rajoy en les dues sessions d’investidura perquè “Compromís no es va presentar a les eleccions perquè tornara a governar un president que hauria d’estar ja en sa casa”.

Baldoví ha lamentat que el PSOE haja optat per deixar que Rajoy siga de nou cap de l’executiu, un president que “ha fet molt de mal a les valencianes i els valencians” i ha recordat que els quatre diputats de Compromís “continuarem oposant-nos a les polítiques que han representat al Partit Popular i Mariano Rajoy en els ultims cinc anys”.

“Els ciutadans són els que ens porten al Congrés. La gent que ens vote vol una oposició constructiva. Ens van votar perquè canviàrem coses i així treballarem per fer-ho”. ha afegit el portaveu de Compromís.