La diputada de Compromís en el Congrés, Marta Sorlí, registra una bateria de preguntes parlamentàries perquè el Govern explique els motius pels quals no ha derogat les revàlides educatives de Primària, ESO i Batxillerat, ni ha paralitzat l’aplicació de la Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE) tal com es va aprovar en el ple del Congrés del mes de juliol.

Sorlí considera vergonyós que el Govern no acate el mandat del Congrés i ignore la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants i la CEAPA. “Ens trobem de nou davant mobilitzacions que reclamen la paralització de la LOMQE, una Llei injusta i elitista que es va dissenyar d’esquenes a les comunitat educativa. Una Llei que el Congrés ha aprovat paralitzar en dues ocasions”.

“Aquesta és una mostra més del menyspreu per la Democràcia que té el Govern que renovarà mandat la setmana vinent; un Govern que enfronta, que no dialoga i que no compleix amb els mandats del parlament” ha conclòs la diputada de Compromís.