La portaveu adjunta de Compromís, Mireia Mollà, ha realitzat una valoració positiva del projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2017 presentat en el dia de hui.

Segons Mollà “amb els comptes per al pròxim any s’avança en les prioritats que es va marcar des d’un inici el govern del Botànic, la recuperació dels drets socials i l’impuls al canvi de model productiu que millore la nostra situació econòmica.

Tot açò -ha afegit la diputada de Compromís- sense que, un any més, s’haja corregit la anomalia democràtica que suposa que els valencians i valencianes no rebem el finançament autonòmic que ens pertoca. Per això lamentem l’actitud de la portaveu del PP, Isabel Bonig, que lluny de demanar hui perdó perquè el govern del seu partit a Madrid no ha sigut capaç de posar fi a esta situació injusta, s’ha permés realitzar crítiques fora de lloc a les reivindicacions pressupostàries del Consell“.

Finalment Mollà ha assenyalat que amb estos segons pressupostos del canvi es consolida una manera de gestionar els recursos públics ben diferent a la dels govern anteriors, on millorar la vida de la gent està per damunt d’altres interessos”.