El secretari general d’UGT PV, Ismael Sáez, juntament amb els membres de la seua Comissió Executiva i el secretari general de la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics FESP, Luis Lozano, han mantingut a la seu d’UGT PV, una reunió amb membres de la Comissió Executiva de Compromís, que ha estat representada pel seu coportaveu, Mónica Oltra, i els membres de la seua Executiva Nacional Àgueda Micó, Enric Nomdedéu, Josep Ruiz i Miquel Real.

La reunió, duta a terme a sol·licitud d’UGT PV, tenia com a objectiu donar a conèixer la nova estructura del sindicat després del procés de fusions del mateix, que ha passat de sis federacions a tres en els últims mesos, i presentar els membres de la seua actual Comissió Executiva, així com establir un diàleg sobre assumptes d’interès de la vida política, econòmica social i laboral valenciana.

Tal com ha assegurat la coportaveu de Compromís, Mónica Oltra, “és fonamental contribuir a mantenir un diàleg fluid entre els agents socials i els agents polítics amb l’objectiu de millorar la situació de les treballadores i els treballadors, així com també millorar la qualitat dels serveis públics. Cal recordar que els sindicats són uns aliats insubstituïbles en la defensa d’aquests serveis, i amb això, dels drets de les persones, per això és tan important mantenir amb normalitat i assiduïtat aquest tipus de trobades tan necessaris en democràcia”.

Per la seua banda, Ismael Sáez ha declarat que “és molt important mantenir aquest tipus de trobades, per tal que, des del diàleg, poder treballar per la millora dels drets de les treballadores i treballadors i, en definitiva, per millorar la situació econòmica i social dels valencians”

Aquesta reunió forma part d’una sèrie de trobades que des d’UGT PV es mantindran amb la resta de partits polítics amb representació parlamentària a les Corts.