El portaveu de Compromís al Congrés, Joan Baldoví ha registrat una bateria de preguntes parlamentàries pels reiterats retards de fins a 40 minuts que han pateixen de fa varies setmanes els usuaris de les línies de Rodalies C1 i C2, que connecten València amb Xàtiva i Gandia.

El motiu dels retards és una suposada avaria en la via entre les localitats de València i Alfafar però els usuaris han denunciat la falta total d’informació, la qual cosa ha provocat un al·luvió de preguntes i reclamacions al personal de Renfe.

Baldoví, tal com ja van alertar els sindicats, veu en estos retards i en les maneres de procedir de l’;empresa pública la perversa intenció del Govern de desmantellar la xarxa de rodalies per a privatitzar-la: “En els últims anys el modus operandi del Partit Popular és primer deteriorar els serveis públics per a després privatitzar-los.

El portaveu de Compromís ha preguntat al Govern “com pensa garantir als milers d’usuaris que viatgen amb les línies de Rodalies del nucli de València un bon servei ferroviari” i si “aquesta en els seus plans privatitzar el servei públic de la Rodalies Renfe”.