El síndic de Compromís, Fran Ferri, ha recordat hui al PPCV i a C’s que “la lluita contra la marginació a què ens han abocat una vegada més els Pressupostos Generals de l’Estat no acaba amb la firma d’una declaració institucional, això ha de ser només el principi”.

“Ara s’han de sumar a la labor d’encoratjar a la totalitat de la societat valenciana a mobilitzar-se amb contundència per fer vore al govern de Mariano Rajoy que estem farts i no anem a consentir que se’ns tracte injustament”.

Segons Ferri “una altra de les accions que hauran de realitzar conjuntament els diputats i senadors valencians de totes les formacions polítiques és treballar conjuntament per elaborar i votar a favor d’esmenes als pressupostos que corregisquen la manca d’inversions en el territori valencià i tombar els pressupostos d’un govern central que està evidenciant que no ens representa”.

En definitiva PPCV i C’s han de demostrar que posen per davant els valencians i valencianes als interessos dels seus partits a Madrid que han dut endavant un Projecte de Pressupostos insultant. Des de Compromís posem en valor la declaració adoptada unànimement a Les Corts, que convoca a una important trobada reivindicativa de diputats i senadors valencians, però reclamem que es faça efectiva amb totes les seues conseqüències.