El síndic de Compromís en les Corts, Fran Ferri, després de les últimes informacions sobre l’aparició del nom de l’expresident de la Generalitat, Eduardo Zaplana, al llistat de persones relacionades amb l’operació Lezo, ha manifestat que “continuem comprovant com el PP és sinònim de corrupció i de saqueig dels diners de la ciutadania”.

“Zaplana, qui va ser el primer president de la Generalitat del Partit Popular, se suma a la nefasta llista d’expresidents de la Generalitat del PP investigats per la Justícia. Des d’Olivas a Camps, passant ara per Zaplana, és el que ha oferit el PP als valencians i valencianes, demostrant que la corrupció està a l’ADN del Partit Popular”.

“Mentre l’Audiència Nacional investiga a Eduardo Zaplana, és evident que la corrupció al PP no és un cas aïllat, sinò un problema sistèmic, patit durant les dècades del seu govern. Per això, els valencians i les valencianes no volem tornar mai més a eixa època. Volem continuar avançant amb un govern honest que lluita contra la corrupció, i volem que els polítics corruptes del PP tornen tots els diners que han furtat”, ha conclòs el diputat Fran Ferri.