El diputat de Compromís a les Corts Valencianes, Josep Nadal, ha manifestat la seua “tristesa i malestar per la no aprovació de l’esmena de Compromís als Pressupostos Generals de l’Estat (PGE) que haguera possibilitat el tren de la costa en el seu tram Gandia-Dénia. El projecte no ha tirat avant perquè PP i Cs han votat en contra, per la qual cosa des de Compromís responsabilitzem els diputats valencians del PP i de Cs per haver deixat tirats els seus votants i haver traït l’Acord de Dénia que els seus partits van signar”.

“A més a més, des de Compromís estenem aquesta responsabilitat als líders d’aquestos dos partits a les nostres terres, Isabel Bonig i Emilio Argüeso, dos líders polítics que han estat incapaços de negociar amb els seus superiors de Madrid ni una sola esmena que beneficiara els interessos dels valencians i les valencianes”.

Segons el diputat Nadal, “tant una com l’altre s’haurien de preguntar què volen ser de majors. Si volen estar al costat dels seus votants o dels interessos centralistes que representen els seus respectius partits”.

“Però malgrat aquesta trista notícia, des de Compromís emplacem a la societat civil de les nostres comarques a continuar treballant units per aconseguir el tren de la costa en els paràmetres de l’Acord de Dénia que va comptar amb el suport unànim de tota la societat. Cal continuar lluitant pel tren per què, a la vista està, des de Madrid no van a regalar-nos res”, ha conclòs Josep Nadal.