El síndic de Compromís a les Corts, Fran Ferri, ha criticat les declaracions realitzades hui per la Presidenta del PPCV, Isabel Bonig, desmarcant-se de la manifestació per reclamar un finançament just el pròxim dia 28 d’octubre a València.

Per a Ferri “les declaracions de Bonig en contra de la manifestació mostren com de submisa està al govern central la Presidenta del PPCV. Estem convençuts de què molts dels votants del PP estan preocupats pel finançament perquè saben que és una qüestió vital de la qual depèn la qualitat de vida dels valencians i valencianes, per això els animem a no fer cas a Bonig i participar en la manifestació del dia 28”.

“Hem de realitzar una gran mobilització per deixar ben clar al govern central que els valencians i valencianes hem dit prou i exigim de manera urgent un finançament just, unes inversions dignes i que d’una vegada per totes ens paguen el deute causat per anys d’infrafinançament”, ha conclòs el síndic de Compromís.