La diputada de Compromís, Isaura Navarro, ha volgut mostrar hui, en nom de la seua formació, “tot el suport a Eduard Hervàs, portaveu de la plataforma de la sanitat pública de la Ribera, front a la denúncia que li ha posat Ribera Salud. El que està fent esta plataforma és defensar els interessos de la ciutadania per què siga atesa en uns serveis públics i de qualitat i que la sanitat deixe de ser un negoci”.

“Ribera Salud s’està gastant els diners que hauria de dedicar a la sanitat, tant en advocats per a perseguir a gent que defensa la sanitat pública com em vídeos absurds farcits de mentides i calumnies contra la Conselleria de Sanitat perquè estan desesperats perquè van a perdre un negoci fet a costa de la salut dels valencians i valencianes”.

“Des de Compromís –ha afegit Navarro- exigim a Ribera Salud què deixe d’enganyar a la ciutadania a través de propaganda malintencionada i perseguir als defensors de la sanitat pública. En compte de tractar de manipular a la ciutadania en tot el referent al procés de reversió de la privatització de l’hospital d’Alzira i l’àrea de salut de la Ribera, el que han de fer és invertir els diners públics que reben en millorar la qualitat dels serveis sanitaris que ofereixen”.