El síndic de Compromís en les Corts Valencianes, Fran Ferri, ha manifestat que Isabel Bonig “torna a ser una deslleial per desmarcar-se del consens de la societat civil,empresaris, sindicats i la resta dels grups polítics. Ella, amb la seua propera reunió amb el ministre d’Hisenda, Cristóbal Montoro, demostra que està al costat dels que ens marginen en comptes d’estar al costat del conjunt de la societat valenciana de cara a acabar amb la discriminació sistemàtica que patim”.

Segons Ferri, “la portaveu popular torna a entropessar amb la mateixa pedra que fa un any, quan ja va preferir el partidisme, fer-se una foto amb Montoro i criticar al govern valencià, abans que sumar-se al crit unànime del poble valencià pel tracte injust que rebem des de fa molts anys per part dels governs de l’Estat”.

“Estem farts que des del Partit Popular es riguen en la cara dels valencians i valencianes. Que Montoro i Bonig parlen del FLA com la panacea per als nostres problemes amagant que es tracta d’un préstec de l’Estat de diners que, en justícia, ens pertoquen i que és una falta de respecte flagrant cap a la ciutadania”.

“Però des de Compromís insistim i tornem a fer una crida per al 18N als votants del PPCV. Creiem que en eixa reunió a Madrid, Bonig no representarà el sentir ni tan sols dels seus propis votants. Estem covençuts que molts simpatitzants del PP valencià estan més a prop del lema per un finançament just de la manifestació de dissabte que de les excuses de Montoro i Rajoy”, ha conclòs el síndic de Compromís.