La diputada i portaveu de Compromís a la Comissió d’Indústria en les Corts, Teresa Garcia, ha manifestat que “el PPCV s’està equivocant, pam per pam, amb la seues polítiques anti-persona. Ara ens ho hem trobat amb la moció que han presentat per tal que es desenvolupe el reglament de la Llei de Pobresa Energètica, tot en la seua línia contradictòria ja que els mateixos que a Madrid han posat el recurs al Tribunal Constitucional (TC) contra aquesta Llei, a València miren cap a un altre costat i plantegen ocurrències com la de hui”.

Segons Garcia “seria més fàcil que el PPCV li posara valentia a l’assumpte del recurs en el TC contra la Llei de Pobresa Energètica i que li demanara a Mariano Rajoy la seua retirada, i així començar a treballar per les persones i no pels interessos de les elèctriques”.

“A més a més, cal que el PPCV explique quin és el reglament que ara volen desenvolupar des del seu partit. És el que garanteix que les condicions econòmiques no seran condició per a que a una persona li tallen la llum? O és aquell que li fa perdre menys diners a les companyies elèctriques? Malauradament, i per les habituals polítiques anti-persona del PP, la resposta sembla clara”, ha conclòs la diputada Teresa Garcia.