La diputada de Compromís, Cristina Rodríguez, ha reiterat hui el rebuig de la seua formació al recurs interposat pel govern de Mariano Rajoy a la Llei valenciana de la funció social de l’habitatge.

Rodríguez ha participat amb els altres grups del pacte del Botànic en una roda de premsa davant les Corts Valencianes junt a representants de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), en què ha acusat el Partit Popular de “crueltat i falta empatia amb els més vulnerables i els treballadors i treballadores per boicotejar les lleis socials que s’estan aprovant”.

Per a la diputada de Compromís “el PP demostra que on governen els més beneficiats acaben sent els que més tenen, sempre es posen de costat dels poderosos”.

Rodríguez ha volgut també agrair a la PAH el seu treball tant a través d’iniciatives legislatives perquè es done solució des dels parlaments a la necessitat d’accés a un habitatge digne, com per la seua lluita a peu de carrer per defensar les persones amenaçades amb ser desnonades.

“Exigim a Rajoy i al govern central que si no tenen capacitat, ni intenció, ni empatia per treballar per ajudar les persones més vulnerables, com a mínim, que ens deixen actuar a la resta que si tenim el compromís de fer-ho”, ha conclòs la parlamentària.