• Mollà: “Bonig també hauria d’explicar perquè només ser triada en 2007 Alcaldessa de la Vall d’Uixó el seu equip de govern suprimí l’empresa pública de recollida del fem per atorgar el servici a Secopsa, una de les empreses que, segons s’ha sabut en el juí de Gürtel, pagà eixa campanya electoral del PP a canvi de contractes públics”    La portaveu adjunta del grup parlamentari Compromís, Mireia Mollà, ha registrat dues iniciatives sol·licitant la compareixences en Les Corts dels senadors del Partir Popular, Alberto Fabra i Adela Pedrosa, per què expliquen el pagament de la campanya electoral del seu partit l’any 2007.

En el transcurs del juí del cas Gürtel que s’està duent a terme en l’Audiència Nacional les declaracions d’un dels caps de la trama, Pablo Crespo, i l’ex secretari general del PPCV, Ricardo Costa, han suggerit que les campanyes electorals d’Alberto Fabra i Adela Pedrosa a l’alcaldia de Castelló i Elda van ser sufragades amb diners negres d’esta trama corrupta.

Segons ha assenyalat Mollà “volem que tant Fabra, que va ser designat com a senador per les Corts Valencianes, com Pedrosa, que va ser triada senadora per la circumscripció d’Alacant compareguen en la Comissió de Coordinació de Les Corts per donar compte de la seua implicació en este cas de corrupció. Els instem a explicar en seu parlamentària perquè no han dimitit ja dels seus càrrecs i a assumir les seues responsabilitats polítiques”.

“És indecent –ha afegit Mollà- que des de la direcció del PP valencià, Isabel Bonig, no haja reclamat el retorn de les seues actes a estos dos senadors del seu partit implicats com a beneficiaris d’este cas de corrupció. Tal volta Bonig no ho fa perquè ella és la primera què ha de callar en este cas, perquè també mereix una explicació que només ser triada en 2007 com Alcaldessa de la Vall d’Uixó l’equip de govern de Bonig suprimira l’empresa pública de recollida del fem per atorgar el servici a Secopsa, una de les empreses que, segons s’ha sabut en el juí de Gürtel, sufragà eixa campanya electoral del PP a canvi de contractes públics”.

“La regeneració del PP és una entelèquia, segueixen enquistats en els mateixos problemes per la corrupció perquè continuen al capdavant del partit les mateixes persones que dirigien les institucions en l’època del saqueig i el balafiament”, ha conclòs la parlamentària de Compromís.