La vicepresidenta de Consell i portaveu de Compromís, Mónica Oltra, ha participat este dilluns en un acte celebrat al centre polivalent de Mutxamel, on ha tingut l’oportunitat d’explicar davant d’una sala plena de gom a gom, quines han sigut les principals polítiques de canvi del govern Botànic i quins són els reptes de futur per a la pròxima legislatura.

“Des que en maig de 2015 en Compromís vàrem assumir la responsabilitat d’entrar en el Govern de la Generalitat a través de l’Acord del Botànic, hem impulsat nombroses polítiques valentes que han trencat amb més de 20 anys de desgovern, corrupció i polítiques antisocials i depredadores amb el territori dels anterior executius del PP”

Per a Oltra, “l’eliminació delcopagament farmacèutic, la gratuïtat dels llibres de text,l’augment de les ajudes a la dependència, la universalitat de lasanitat, el reconeixement de la igualtat de les persones ‘trans’,l’aposta per la transparència i lluita contra la corrupció, elsplans d’ocupació, la protecció del nostre territori o l’augment delprofessorat i la reducció de les ràtios, són alguns exemples deles mesures que s’han pogut dur a terme gràcies al fet que Compromísha format part del govern del canvi”.

La portaveu de Compromís ha aprofitat per a donar tot el seu suport a les companyes i companys de Compromís per Mutxamel i la resta de municipis de la comarca de l’Alacantí, on gràcies als governs de canvi en els quals participa Compromís, “hem aconseguit passar de la foscor d’una dreta corrupta, a uns governs que posen a les persones al centre de la política”.